Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21576 walker

Tłumik 21576 WALKER

21576 Tłumik WALKER
walker 21576
Tłumik 21576
21576
walker 21576 Tłumik
Tłumik 21576 walker
Tłumik 21576 walker
Tłumik 21576 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21576

producent:

WALKER

Długość [mm] 800
Ciężar [kg] 3,540
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490215765


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21576 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: AUDI A3; SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.6/1.8/2.0 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0253209B
SEAT      1J0253209B
SEAT      1J0253209N
SEAT      JZW253209
SKODA      1J0253209B
SKODA      1J0253209N
SKODA      JZW253209
VOLKSWAGEN      1J0253209B
VOLKSWAGEN      1J0253209N
VOLKSWAGEN      JZW253209
zamienniki:
AU230X
brak
Klarius Group
220595
brak
Klarius Group
95 11 8394
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21576 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21576 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.