Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22211 walker

Tłumik 22211 WALKER

22211 Tłumik WALKER
walker 22211
Tłumik 22211
22211
walker 22211 Tłumik
Tłumik 22211 walker
Tłumik 22211 walker
Tłumik 22211 walker
368.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22211

producent:

WALKER

Długość [mm] 1040
Ciężar [kg] 7,270
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490222114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22211 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1040mm) pasuje do: HONDA CIVIC V, CIVIC VI; ROVER 400 II 1.4/1.5/1.6 10.91-02.01
numery OEM:
HONDA      18030ST3E40
HONDA      18030ST3E60
HONDA      18030ST3E61
HONDA      18030ST3E61HE
HONDA      18307ST3E40
HONDA      18307ST3E60
HONDA      18307ST3E61
ROVER      GEX33617
ROVER      GEX33696
ROVER      WDE100520

Zastosowanie Tłumik 22211 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22211 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.