Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22492 walker

Tłumik 22492 WALKER

22492 Tłumik WALKER
walker 22492
Tłumik 22492
22492
walker 22492 Tłumik
Tłumik 22492 walker
Tłumik 22492 walker
Tłumik 22492 walker
Tłumik 22492 walker
Tłumik 22492 walker
426.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22492

producent:

WALKER

Długość [mm] 1880
Ciężar [kg] 12,200
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490224927

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22492 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1880mm) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV 3.3 02.00-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      4880332AB
CHRYSLER      4880332AC
CHRYSLER      4880332AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 22492 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22492 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.