Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22854 walker

Tłumik 22854 WALKER

22854 Tłumik WALKER
walker 22854
Tłumik 22854
22854
walker 22854 Tłumik
Tłumik 22854 walker
Tłumik 22854 walker
Tłumik 22854 walker
Tłumik 22854 walker
Tłumik 22854 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22854

producent:

WALKER

Długość [mm] 980
Ciężar [kg] 5,700
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490228543


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22854 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50; FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 2.0D 10.03-12.12
numery OEM:
FORD      1237286
FORD      1237296
FORD      1253558
FORD      1309150
FORD      1356205
FORD      1677754
FORD      3M515D259CA
FORD      3M515D259CB
FORD      3M515D259CC
FORD      3M515D259CD
FORD      ME3M5J5D259C1A
VOLVO      30730987
zamienniki:
FE928V
brak
Klarius Group
04.104.80
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22854 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22854 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.