Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 22977 walker

Tłumik 22977 WALKER

22977 Tłumik WALKER
walker 22977
Tłumik 22977
22977
walker 22977 Tłumik
Tłumik 22977 walker
Tłumik 22977 walker
Tłumik 22977 walker
Tłumik 22977 walker
443.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

22977

producent:

WALKER

Długość [mm] 1520
Ciężar [kg] 9,350
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez materiałów dodatkowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490229779

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22977 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1520mm) pasuje do: SEAT TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI; VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.6/1.9D 09.96-12.10
numery OEM:
SEAT      1J5253609AJ
SEAT      1J5253609AQ
SEAT      1J5253609BG
SEAT      1J5253609L
SEAT      JZW253609D
SKODA      1J5253609AJ
SKODA      1J5253609AQ
SKODA      1J5253609BG
SKODA      1J5253609L
SKODA      JZW253609D
VOLKSWAGEN      1J5253609AJ
VOLKSWAGEN      1J5253609AQ
VOLKSWAGEN      1J5253609BG
VOLKSWAGEN      1J5253609L
VOLKSWAGEN      JZW253609D
zamienniki:
250550
brak
Klarius Group
250683
brak
Klarius Group
VW517B
brak
Klarius Group
240799
brak
Klarius Group
95117569
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22977 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22977 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.