Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23011 walker

Tłumik 23011 WALKER

23011 Tłumik WALKER
walker 23011
Tłumik 23011
23011
walker 23011 Tłumik
Tłumik 23011 walker
Tłumik 23011 walker
Tłumik 23011 walker
515.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23011

producent:

WALKER

Długość [mm] 2070
Ciężar [kg] 8,660
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490230119

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23011 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V40, V50; FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II; MAZDA 3 1.6D/1.8D 10.03-12.16
numery OEM:
FORD      1303456
FORD      1349857
FORD      1364100
FORD      1677756
FORD      3M515230ACA
FORD      3M515230XA
FORD      5M515230AA
FORD      ME3M5J5230X1A
MAZDA      Y60140300B
MAZDA      Y60140300C
MAZDA      Y60140300D
VOLVO      30636975
VOLVO      31321609

Zastosowanie Tłumik 23011 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23011 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.