Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23080 walker

Tłumik 23080 WALKER

23080 Tłumik WALKER
walker 23080
Tłumik 23080
23080
walker 23080 Tłumik
Tłumik 23080 walker
Tłumik 23080 walker
430.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23080

producent:

WALKER

Długość [mm] 650
Ciężar [kg] 5,990
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490230805

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23080 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 650mm) pasuje do: MAZDA 6 1.8-2.3 01.02-02.08
numery OEM:
MAZDA      L39840100
MAZDA      L39840100A
MAZDA      L80140100
MAZDA      L80140100A
MAZDA      L80140100B
MAZDA      L80140100C
MAZDA      L80140100D
MAZDA      RFC540100A
MAZDA      RFC540100B
MAZDA      RFC540100C

Zastosowanie Tłumik 23080 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23080 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.