Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23139 walker

Tłumik 23139 WALKER

23139 Tłumik WALKER
walker 23139
Tłumik 23139
23139
walker 23139 Tłumik
Tłumik 23139 walker
Tłumik 23139 walker
Tłumik 23139 walker
Tłumik 23139 walker
299.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23139

producent:

WALKER

Długość [mm] 1140
Ciężar [kg] 6,030
Litera rozpoznawcza 66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490231390


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23139 WALKER

Tłumik układu wydechowego środek (Dedykowany, dł.: 1140mm) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC 1.2/1.4/1.4LPG 03.04-
numery OEM:
OPEL      13110765
OPEL      5852299
VAUXHALL      13110765

Zastosowanie Tłumik 23139 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23139 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.