Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23277 walker

Tłumik 23277 WALKER

23277 Tłumik WALKER
walker 23277
Tłumik 23277
23277
walker 23277 Tłumik
Tłumik 23277 walker
Tłumik 23277 walker
Tłumik 23277 walker
Tłumik 23277 walker
Tłumik 23277 walker
Tłumik 23277 walker
Tłumik 23277 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23277

producent:

WALKER

Długość [mm] 970
Ciężar [kg] 5,000
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490232779


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23277 WALKER

Tłumik układu wydechowego przód pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S203), C (W203) 1.8/2.0 05.00-08.07
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2034903521
MERCEDES-BENZ      2034904921

Zastosowanie Tłumik 23277 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23277 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.