Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23345 walker

Tłumik 23345 WALKER

23345 Tłumik WALKER
walker 23345
380.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23345

producent:

WALKER

Długość [mm] 1400
Ciężar [kg] 8,250
Litera rozpoznawcza 58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490233455

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23345 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT CORDOBA; SKODA FABIA I 2.0 04.00-11.09
numery OEM:
SEAT      6Q9253609AJ
SKODA      6Q9253609AG
SKODA      6Q9253609AJ
VOLKSWAGEN      6Q9253609AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23345 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23345 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.