Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70307 walker

Tłumik 70307 WALKER

70307 Tłumik WALKER
walker 70307
Tłumik 70307
70307
walker 70307 Tłumik
Tłumik 70307 walker
Tłumik 70307 walker
Tłumik 70307 walker
273.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70307

producent:

WALKER

Długość [mm] 1430
Ciężar [kg] 4,880
Litera rozpoznawcza 65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490703071


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70307 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: OPEL CORSA B 1.2-1.7D 03.93-09.00
numery OEM:
BEDFORD      5852815
OPEL      5852815
OPEL      5852818
OPEL      5852962
OPEL      5852982
OPEL      90467567
OPEL      90541759
VAUXHALL      5852815
VAUXHALL      90467567
VAUXHALL      90467808
VAUXHALL      90541759
zamienniki:
250131
brak
Klarius Group
GM116G
brak
Klarius Group
260498
brak
Klarius Group
672.7.001
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 70307 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70307 WALKER:

2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.