Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70504 walker

Tłumik 70504 WALKER

70504 Tłumik WALKER
walker 70504
Tłumik 70504
70504
walker 70504 Tłumik
Tłumik 70504 walker
Tłumik 70504 walker
Tłumik 70504 walker
Tłumik 70504 walker
180.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70504

producent:

WALKER

Długość [mm] 920
Ciężar [kg] 3,360
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490705044


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70504 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II; VW POLO, POLO III CLASSIC, POLO/KOMBI 1.0-1.9D 02.93-12.02
numery OEM:
SEAT      6K0131701H
SEAT      6K6253409
SEAT      6K6253409H
SEAT      6K6253409J
SEAT      6K6253409Q
VOLKSWAGEN      6K6253409
VOLKSWAGEN      6K6253409H
zamienniki:
210423
brak
Klarius Group
SE25T
brak
Klarius Group
098-861
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Zastosowanie Tłumik 70504 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70504 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.