Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 70615 walker

Tłumik 70615 WALKER

70615 Tłumik WALKER
walker 70615
Tłumik 70615
70615
walker 70615 Tłumik
Tłumik 70615 walker
Tłumik 70615 walker
Tłumik 70615 walker
Tłumik 70615 walker
225.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

70615

producent:

WALKER

Długość [mm] 840
Ciężar [kg] 5,430
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490706157

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 70615 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 840mm) pasuje do: VW GOLF III, GOLF IV 1.6-2.0 08.91-06.02
numery OEM:
SEAT      1H6253609T
VOLKSWAGEN      1H6253609A
VOLKSWAGEN      1H6253609G
VOLKSWAGEN      1H6253609P
VOLKSWAGEN      1H6253609T
VOLKSWAGEN      JZW253609AR
zamienniki:
230390
brak
Klarius Group
VW272K
brak
Klarius Group
220291
brak
Klarius Group
VW253M
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 70615 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 70615 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.