Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71002 walker

Tłumik 71002 WALKER

71002 Tłumik WALKER
walker 71002
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71002

producent:

WALKER

Długość [mm] 1340
Ciężar [kg] 6,690
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490710024


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71002 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.6 10.98-03.05
numery OEM:
FORD      1061946
FORD      1067311
FORD      1121570
FORD      1230850
FORD      1230852
FORD      1256567
FORD      1341340
FORD      1459388
FORD      2S415230AA
FORD      98AB5230GH
FORD      98AB5230GJ
FORD      98AB5230GL
FORD      98AB5230GM
FORD      AM98AB5230G1M
FORD      AM98AB5230GM

Zastosowanie Tłumik 71002 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71002 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.