Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71100 walker

Tłumik 71100 WALKER

71100 Tłumik WALKER
walker 71100
Tłumik 71100
71100
walker 71100 Tłumik
Tłumik 71100 walker
Tłumik 71100 walker
Tłumik 71100 walker
Tłumik 71100 walker
Tłumik 71100 walker
289.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71100

producent:

WALKER

Długość [mm] 1170
Ciężar [kg] 7,600
Litera rozpoznawcza 53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490711007

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71100 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1170mm) pasuje do: SEAT IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II; VW POLO, POLO IV 1.0/1.4/1.4LPG 08.99-12.14
numery OEM:
SEAT      6Q6253609
SEAT      6Q6253609AC
SEAT      6Q6253609AQ
SEAT      6Q6253609CD
SEAT      6Q6253609L
SEAT      JZW253609AH
SKODA      6Q6253609
SKODA      6Q6253609AC
SKODA      6Q6253609AQ
SKODA      6Q6253609CD
SKODA      6Q6253609L
SKODA      6Y6253609
SKODA      JZW253609AH
VOLKSWAGEN      6Q6253609
VOLKSWAGEN      6Q6253609AC
VOLKSWAGEN      6Q6253609AQ
VOLKSWAGEN      6Q6253609CD
VOLKSWAGEN      6Q6253609L
VOLKSWAGEN      JZW253609AH
zamienniki:
95 11 8794
brak
EBERSPÄCHER
95 18 8794
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 71100 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71100 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.