Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71102 walker

Tłumik 71102 WALKER

71102 Tłumik WALKER
walker 71102
Tłumik 71102
71102
walker 71102 Tłumik
Tłumik 71102 walker
Tłumik 71102 walker
Tłumik 71102 walker
Tłumik 71102 walker
Tłumik 71102 walker
Tłumik 71102 walker
Tłumik 71102 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71102

producent:

WALKER

Długość [mm] 1280
Ciężar [kg] 6,740
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490711021

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71102 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1280mm) pasuje do: SEAT CORDOBA; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II; VW POLO IV 1.4/1.4LPG 10.99-12.14
numery OEM:
SEAT      6Q9253609AB
SEAT      6Q9253609AC
SEAT      6Q9253609AD
SEAT      6Q9253609AL
SKODA      6Q9253609AB
SKODA      6Q9253609AC
SKODA      6Q9253609AD
SKODA      6Q9253609AL
SKODA      6Q9253609BB
SKODA      6Q9253609L
SKODA      6Q9253609N
SKODA      6Y9253609
VOLKSWAGEN      6Q9253609AD
VOLKSWAGEN      6Q9253609AL

Zastosowanie Tłumik 71102 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71102 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.