Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71142 walker

Tłumik 71142 WALKER

71142 Tłumik WALKER
walker 71142
Tłumik 71142
71142
walker 71142 Tłumik
Tłumik 71142 walker
Tłumik 71142 walker
Tłumik 71142 walker
Tłumik 71142 walker
Tłumik 71142 walker
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71142

producent:

WALKER

Długość [mm] 2200
Ciężar [kg] 16,400
Litera rozpoznawcza 67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490711427

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71142 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: MERCEDES E (W210) 2.9D/3.0D 03.96-07.99
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2104901521
MERCEDES-BENZ      2104905521

Zastosowanie Tłumik 71142 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71142 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.