Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 71213 walker

Tłumik 71213 WALKER

71213 Tłumik WALKER
walker 71213
Tłumik 71213
71213
walker 71213 Tłumik
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
366.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71213

producent:

WALKER

Długość [mm] 810
Ciężar [kg] 8,080
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490712134

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71213 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 810mm) pasuje do: CITROEN C4, C4 I; PEUGEOT 307, 308 I 1.4/1.6/1.6ALK 08.00-10.14
numery OEM:
CITROËN      1726KF
CITROËN      1726TZ
CITROËN      1726XT
CITROËN      1730H9
PEUGEOT      1726KE
PEUGEOT      1726KF
PEUGEOT      1726TZ
PEUGEOT      1726XT
PEUGEOT      1730H9
PEUGEOT      9805296880

Zastosowanie Tłumik 71213 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71213 WALKER:

2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.