Średnica [mm] | 220 | |
Ilość zębów | 17 | |
Pojedyncze części, patrz: lista części | ||
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska oporowego | |
nr EAN | 4013872495139 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 3000 951 024 SACHS
FORD | 1022236 | |
FORD | 1077991 | |
FORD | 1077992 | |
FORD | 1116674 | |
FORD | 1122236 | |
FORD | 1252272 | |
FORD | 1252273 | |
FORD | 1343810 | |
FORD | 1343811 | |
FORD | 1343812 | |
FORD | 1354396 | |
FORD | 1354397 | |
FORD | 1355806 | |
FORD | 1385806 | |
FORD | 1385807 | |
FORD | 1385808 | |
FORD | 1423902 | |
FORD | 1432454 | |
FORD | 1432483 | |
FORD | 1473808 | |
FORD | 1473814 | |
FORD | 1495800 | |
FORD | 1679190 | |
FORD | 1716731 | |
FORD | 1746881 | |
FORD | 1772140 | |
FORD | 1772150 | |
FORD | 3M51-7540-A1E | |
FORD | 3M51-7540-A1F | |
FORD | 3M51-7540-A1G | |
FORD | 3M51-7540-A1H | |
FORD | 3M51-7540-A1J | |
FORD | 3M51-7540-A1K | |
FORD | 3M51-7540-A2E | |
FORD | 3M51-7540-A2F | |
FORD | 3M51-7540-A2G | |
FORD | 3M51-7540-A2H | |
FORD | 3M51-7540-A3E | |
FORD | 3M51-7540-A3F | |
FORD | 3M51-7540-A7J | |
FORD | 3S41-7540-B1A | |
FORD | 3S41-7540-B2A | |
FORD | 3S41-7540-BZA | |
FORD | 8V21-7540-E1A | |
FORD | PXS41-7540-B1C | |
FORD | PXS41-7540-B2C | |
FORD | RM3M51-7540-A1K | |
FORD | RM3M51-7540-AF | |
FORD | RM3M51-7540-AH | |
FORD | RM3M51-7540-AJ | |
FORD | RM3S41-7540-B1A | |
FORD | RM8V21-7540-E1A | |
FORD | RPXS41-7540-B1D | |
FORD | RPXS4J-7540-B1C | |
VOLVO | 30759970 | |
VOLVO | 30787789 | |
VOLVO | 31325444 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 3000 951 024 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł 3000 951 024 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020