Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX541421A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX541421A0 FTE automotive GmbH

RX541421A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX541421A0

Średnica tłoka [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX541321A0
nr EAN 4028569413891

skład zestawu:
RKS8647020 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX541421A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX541421A0 AUDI A1 1.2TFSI 86KM 10-, 1.4TFSI 140KM 12-, 2.0TDI 136KM 12- PRZÓD PRAWY
numery OEM:
AUDI      1J0 615 106 D
AUDI      1J0 615 124
AUDI      1J0 615 124 A
AUDI      1K0 615 124 A
AUDI      1K0 615 124 D
SEAT      1J0 615 106 D
SEAT      1J0 615 124
SEAT      1J0 615 124 A
SEAT      1K0 615 124 A
SEAT      1K0 615 124 D
SKODA      1J0 615 106 D
SKODA      1J0 615 124
SKODA      1J0 615 124 A
SKODA      1K0 615 124 A
SKODA      1K0 615 124 D
VOLKSWAGEN      1J0 615 106 D
VOLKSWAGEN      1J0 615 124
VOLKSWAGEN      1J0 615 124 A
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 A
VOLKSWAGEN      1K0 615 124 D

Zastosowanie Zacisk hamulca RX541421A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu