TECDOC-Nr silnika | 241 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Wymagana ilość | 2 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
nr EAN | 8427769086014 |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Wysokość [mm] | 12 |
nr EAN | 8427769089459 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
Rok prod. od | 199901 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
Rok prod. od | 199901 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
nr EAN | 8427769782695 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
Rok prod. od | 199901 |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Wysokość [mm] | 16,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 111 |
nr EAN | 8433577017713 |
Strona zabudowy | Położenie osi 1 |
nr EAN | 4251475110831 |
Kod silnika | ADR, APT, ARG |
Numer podwozia do | -> 8DX199999 |
Kod silnika | ADR |
Kod silnika | ADR, APT, ARG |
Numer podwozia do | -> 8DX199999 |
Kod silnika | ADR, APT, ARG |
Kod silnika | ADR |
Kod silnika | ADR |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
Wysokość 1 [mm] | 10 |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
nr EAN | 3358960127099 |
Kod silnika | ADR |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 105 |
Wysokość 1 [mm] | 11 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
nr EAN | 3358960152572 |
Kod silnika | ADR, APT, ARG |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 |
Wysokość 1 [mm] | 15,7 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
nr EAN | 3358960187628 |
Kod silnika | ADR, APT, ARG |
Numer podwozia od | 8DX200001 -> |
Kod silnika | ADR (01.96-.) |
Kod silnika | APT (02.99-.) |
Kod silnika | ARG (07.98-.) |
Kod silnika | ADR, APT, ARG |
Numer podwozia od | 8DX200001 -> |
Kod silnika | ADR (01.96-.) |
Kod silnika | APT (02.99-.) |
Kod silnika | ARG (07.98-.) |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
Wysokość 1 [mm] | 10 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
nr EAN | 3358960282088 |
Kod silnika | ADR |
Kod silnika | APT |
Kod silnika | ARG |
Strona zabudowy | od strony rolki paska |
nr EAN | 3358960238061 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Wysokość [mm] | 11 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
alternatywny zestaw naprawczy | 829.056 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Wysokość [mm] | 11 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Przestrzegaj informacji montażowych |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
dla numeru OE | MN980030 |
Wysokość [mm] | 10 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
nr EAN | 5027049229587 |
Grubość [mm] | 11,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105,0 |
Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Ciężar [kg] | 0,058 |
dla numeru OE | 068 103 051 G |
nr EAN | 4027816010906 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Ciężar [kg] | 0,17 |
dla numeru OE | 028 103 171 B |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
nr EAN | 4027816377450 |
Grubość [mm] | 10,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Ciężar [kg] | 0,01 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816382386 |
Wymagana ilość | 1 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Kod silnika | ADR |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Wymagana ilość | 1 |
Kod silnika | ADR |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
Szerokość [mm] | 10,0 |
nr EAN | 4014870339203 |
Wymagana ilość | 1 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Kod silnika | APT |
Kod silnika | ARG |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Wymagana ilość | 2 |
Kod silnika | APT |
Kod silnika | ARG |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Szerokość [mm] | 10 |
nr EAN | 4014870170820 |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
nr EAN | 5901619502068 |
Wymagana ilość | 1 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Ciężar netto [g] | 160 |
nr EAN | 5902048901484 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Wymagana ilość | 2 |
Wysokość [mm] | 10,00 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
kierunkowa |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Wysokość [mm] | 16,000 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 131,00 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Wymagana ilość | 2 |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
Wymagana ilość | 2 |
Wysokość [mm] | 10,00 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Szerokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Szerokość [mm] | 11 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
Szerokość [mm] | 9 |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
--------------- | |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
--------------- | |
Wymagana ilość | 2 |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Szerokość [mm] | 10 |
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 13775 |
--------------- | |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
TECDOC-Nr silnika | 13776 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym pierścieniem uszczelniającym - simmerring |
Strona zabudowy | od strony czołowej |
Rok prod. od | 199902 |
Strona zabudowy | z przodu |
Rok prod. od | 199902 |
Wysokość [mm] | 10 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
TECDOC-Nr silnika | 241 |
Grubość [mm] | 11 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Ciężar [kg] | 0,1026 |
nr EAN | 4046001553806 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Grubość [mm] | 10 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
Ciężar [kg] | 0,195 |
nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 Avant (8D5) 1.8 quattro produkowanego od 1996.01 do roku 2001.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A4 B5 Avant (8D5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pierścień uszczelniający, simmerring do Audi A4 B5 Avant (8D5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1996.01 do roku 2001.09, i mocy silnika 125 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025