wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Topran
Zamów części z przeglądanej kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu znajdujące sie w ofercie sklepu motoryzacyjnego e-autoparts.pl. Skorzystaj z bezpłatnej dostawy na terenie całego kraju
lub odbierz zamówione części wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu producenta Topran na terenie Warszawy. Największy wybór części części wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Topran w Polsce. Nasz sklep motoryzacyjny oferuje wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu Topran w najniższych cenach.
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 48 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 42 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 56 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Ilość zębów | 44 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 132 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 22 | |
Materiał | Stal | |
Szerokość [mm] | 21 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Wysokość [mm] | 8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 42 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 27 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 28 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 38 | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 50 | |
Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Ilość zębów | 44 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 24,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 132 | |
Wysokość [mm] | 29 | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Materiał | Stal | |
Ilość zębów | 33 | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Wysokość [mm] | 24 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 103 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,7 | |
Materiał | Stal | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Wysokość [mm] | 10 | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Materiał uszczelnienia wargowego | PTFE (Polytetrafluorethylen) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Wysokość [mm] | 7 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 34 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 52 | |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Strona zabudowy | od strony czołowej | |
Wysokość [mm] | 10 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 32 | |
Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową | |
Rodzaj gwintu | Gwint zmienny | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Strona zabudowy | Instalowanie boczne | |
Materiał | Aluminium | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Jednostka ilości | Zestaw | |
Liczba zębów 1 | 20 | |
Liczba zębów 2 | 40 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Strona zabudowy | Miska olejowa | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Strona zabudowy | Miska olejowa | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Ilość zębów | 36 | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Wysokość [mm] | 10,7 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 91,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 11 | |
Materiał | Stal | |
Strona zabudowy | Miska olejowa | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie | |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Tryb pracy | hydrauliczny | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Ilość zębów | 36 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołem zębatym wałka rozrządu | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu | |
Wykonanie łańcucha | Simplex | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków | | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Ilość zębów | 40 | |
Wysokość [mm] | 6,2 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 103,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,9 | |
Materiał | Stal | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Sterowanie silnika | Łańcuch | |
Ilość zębów | 40 | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Strona zabudowy | Strona doprowadzająca | |
Ilość biegunów | 2 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
parzyste numery artykułów | 600 744 | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 2 | |
Strona zabudowy | Strona wylotowa | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
parzyste numery artykułów | 600 726 | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
dla numeru OE | 24355 2G500 | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | | |
dla numeru OE | 24355 2G000 | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Ilość zębów | 52 | |
Wysokość [mm] | 26 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 131 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 22 | |
Materiał | Stal | |
Ilość zębów | 44 | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Wysokość [mm] | 34,6 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 131,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 | |
Materiał | Stal | |
Sterowanie silnika | Pasek rozrządu | |
Liczba zębów 1 | 48 | |
Liczba zębów 2 | 33 | |
Wysokość [mm] | 45,6 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 120,8 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 25 | |
Materiał | Stal | |
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 77 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.