Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Dodge » układ hamulcowy Dodge VIPER coupe » linka hamulcowa Dodge VIPER coupe

linka hamulcowa do DODGE VIPER coupe

wybierz typ samochodu DODGE VIPER coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
Długość wewnętrzna [mm] 1612
Długość zewnętrzna [mm] 800
nr EAN 8717109299533
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1700
Długość zewnętrzna [mm] 935
nr EAN 8717109299540
Długość [mm] 1612
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633310437
Długość [mm] 1610
nr EAN 4047024171435
Jednostkaszt.
Długość [mm]1705
Lokalizacja w aucieZ tyłu
Ciężar [kg]0,398
Lokalizacja w auciez tyłu
EAN4054224782910
StanFabrycznie nowy
Długość 1 [mm] 1610
Długość 2 [mm] 800
Ciężar [kg] 0,640
Techniczny numer informacyjny AS6925
nr EAN 4082300539875
Indeks: LIN 09.01.53
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO CITROEN
Opis: C2 05- L/P bębny (1611/800)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 474615
Numer dostawcy: 09.01.53
Parametry:Długość 1/Długość 2 [mm] : 1611/800
z obu stron
Indeks: LIN 09.01.54
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO CITROEN
Opis: C2 05- L/P tarcze (1702/934)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 474616
Numer dostawcy: 09.01.54
Parametry:Długość 1/Długość 2 [mm] : 1702/934
z obu stron
Indeks: LIN 33.01.62
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO CITROEN
Opis: C2, 1007, 03- (1612/801) L\P, BĘBNY
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4750W3
Numer dostawcy: 33.01.62
Parametry:Długość [mm] : 1612/801
z obu stron
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 180
Szerokość [mm] 30
Dopasowanie z ręcznym nastawianiem
nr EAN 5703858827137
Długość 1/Długość 2 [mm] 1612/800
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5703858670238
Status produktu: Normalny
Układ hamulcowy dla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z lewej
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1610 / 800
Sekcja część tylna
nr EAN 3322937495054
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.