Części do samochodów e-autoparts.pl
Sklep » Ceny w e-autoparts.pl
Czas realizacji zamówienia
Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówione towary wysyłane są po dokonaniu zapłaty w serwisie przelewy24, Blik, PayU, przedpłaty na konto lub niezwłocznie, po wybraniu opcji wysyłki z płatnością przy dostawie.

Zamówienia składane w dzień wolny od pracy, realizowane będą następnego dnia roboczego.


Stan części i gotowość ich do wysłania określany opisami przy koszykach. Dostępne są następujące stany:

  • część dostępna do wysyłki ¹
  • część do wysyłki w ciągu 24h - ¹czas minimalny.
  • część do wysyłki w ciągu 48h - ¹czas minimalny.
  • część do wysyłki w ciągu 72h - ¹czas minimalny.
  • część do wysyłki w ciągu 96h - ¹czas minimalny.
  • prosimy o kontakt w celu ustalenia dostępności...


W przypadku gdy pomimo podania stanu, zamawiana część nie jest dostępna (błąd stanu magazynowego, zamiana indeksu, brak na półce), Zamawiający będzie o tym fakcie niezłocznie powiadomiony drogą mailową lub telefonicznie i zostaną mu zapronowane alternatywne rozwiązania.

Dostawa do Odbiorcy nastepuje z reguły następnego dnia roboczego po odebraniu przesyłki przez firmę kurierską. Jednak czas ten może się wydłużyć do dwóch dni roboczych. Jego wydłużenie jest niezależne od e-autoparts.pl i powinno być reklamowane w firmie kurierskiej.
Przybliżony czas dostawy na terenie Polski wynosi od 24 do 48 godzin od momentu wysyłki. Przybliżony czas dostawy dotyczy dni roboczych.

¹ jest to przewidywany czas części do wysyłki. Czas ten nie jest gwarantowanym czasem wysyłki, a czasem w jakim część może być wysłana w przypadku braku innych niekorzystnych czynników wpływających na ten czas, np wydłużona kolejka zamówień lub ograniczona dostępność na lokalnym magazynie lub magazynach dostawców lub inne czynniki obiektywne nie wynikające ze strony Sklepu.