Jaka jest procedura zwrotu towaru?
Zgodnie z Ustawą z 24 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do powiadomienia e-autoparts za pośrednictwem poczty e-mail o numerze zamówienia objętego zwrotem,
numerze zwracanej części wraz z ilością oraz numerze rachunku bankowego i odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym
formularzem odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Faktura korygująca będzie wystawiona przez obsługę e-autoparts.pl po wejściu zwracanego towaru na magazyn e-autoparts.pl. Będzie ona możliwa do pobrania ze strony zamówienia,
jak to zrobić?.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, montażu ani być uszkodzony. Opakowanie powinno być odpowienio zabezpieczone na czas transportu (umieszczenie w innym kartonie, oklejenie folią ochronną) tak aby zwracany produkt ani jego oryginalne opakowanie nie uległy uszkodzeniu.
W przypadku zwrotu części pozbawionych oryginalnego opakowania, dodatkowego zabezpieczenia ochronnego (plomby, hologramy), oklejonych taśmą, naklejkami, listami przewozowymi uniemożliwiającymi ich identyfiakcję, ich wartość może zostac obniżona o koszt odtworzenia oryginalego opakowania.
Towary sprowadzane na specjalne zamówienie, nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Wszelkie zwroty za pobraniem oraz wysyłane na koszt e-autoparts.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
Uzgodnione zwroty należy kierować na adres:
Emka/e-autoparts, 02-234 Warszawa, Działkowa 67 hala nr 1.
Zwroty na inne adresy i/lub bez wypełnionego formularza zwrotu nie będą uwzględniane.
Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego lub przelewem elektronicznym analogicznie do zastosowanego przy opłacaniu zamówienia, w przeciągu do 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu.
Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi
(podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta)
oraz
strona UOKiK.