Jaki jest możliwy status zamówienia
Status Twojego zamówienia zmienia się w trakcie jego opracowywania przez e-autoparts.pl.
O aktualnej zmianie statusu będziesz informowany dorgą mailową, ponadto możesz go także sprawdzić logując się na swoim koncie i
podglądając złożone zamówienie.
Zamówienie może przyjmować następujący status:
- W toku
Jest to ststus zamówienia jaki osiąga ono bezpośrednio po złożeniu. Nikt z obsługi e-autoparts.pl nie zdążył się nim jeszcze zająć.
- W toku, odbiór osobisty
Jest to status analogiczny do W toku ale dla odbioru własnego (osobistego).
- W trakcie kompletowania
Status ten, oznacza, że zamówieniem zajął się pracownik e-autoparts.pl i nie powinny zdarzyć się żadne opóźnienia w jego realizacji.
- W trakcie kompletowania, odbiór osobisty
Jest to status analogiczny do W trakcie kompletowania ale dla odbioru własnego (osobistego).
- Oczekiwanie na dostawę
Oznacza to, że dla realizacji całości lub części Twojego zamówienia niezbędne jest sprowadzenie zamówionych/zamówionej części na magazyn e-autoparts.pl. Zazwyczaj taki stan nie powinien
trwać dłużej niż 2-3 dni. Obsługa e-autoparts.pl będzie starała się sprecyzować termin dostawy i poinformuje Cię o tym drogą mailową.
- Brak potwierdzenia
Taki status oznacza, że obsługa sklepu nie może skontaktować się z Tobą drogą telefoniczną w przypadku wybrania przez Ciebie
formy płatności za pobraniem (Więcej o formach płatnosci - Formy płatności).
Trzykrotna próba potwierdzenia zakończona niepowodzeniem, oznacza zmienę statusu zamówienia na Wstrzymane, a po następnych
trzech dniach roboczych - usunięcie zamówienia z systemu.
- Wstrzymane
Taki status może pojawić się przy zamówieniu, kiedy z jakiś przyczyn jego realizacja została wstrzymana. Może być to
spowodowane Twoją decyzją lub decyzją e-autoparts.pl w przypadku np. braku kontaktu z Tobą.
- Gotowe, odbiór osobisty
Oznacza gotowość zamówienia do odbioru w przypadku odbioru własnego (osobistego).
- Spakowane
Jest to status charakterystyczny dla zamowień przedpłatowych. Zamówienie zostało skompletowane i spakowane.
Dokument sprzedaży został sporządzony. Magazyn oczekuje na zgodę księgowości na wysyłkę.
- Spakowane, nie zapłacone
Księgowość nie stwierdziła wpłaty za zamówienie przedpłatowe i poinformowała o tym magazyn.
Co kilka godzin będzie sprawdzany stan konta. Ostatnie sprawdzenie nastąpi w okolicy godziny 15:15. Brak zapłaty do tej godziny, skutkuje przesunięciem wysyłki co najmniej o jeden dzień.
- Przygotowane do wysyłki-kurier
Zamówienie jest gotowe do odbioru przez firmę kurierską (kurier).
- Przygotowane do wysyłki - zagranica
Jak w przypadku Przygotowane do wysyłki z przeznaczeniem na wysyłkę poza granice Polski.
- Wysłane (kurier-pobranie)
Przesyłka została wysłana za pobraniem firmą kurierską (kurier). O kwocie pobrania i numerze listu przewozowego poinformowany zostałeś drogą mailową.
- Wysłane (kurier-przedpłata)
Jak wyżej, bez kwoty pobrania.
- Zwrot
Zamówienie lub jego część jest w trakcie zwracania.