Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.5 TD 4WD (PD5V/W) (1995.05-2000.05) 99km » NPW-FR-054 nty
wybrany samochód: 
Mitsubishi L400 Autobus (pd_w, Pc_w, Pa_v, Pb_v, Pa_w) 2.5 Td 4wd (pd5v/w) (1995.05-2000.05) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy NPW-FR-054 NTY

NPW-FR-054 Wał napędowy NTY
nty NPW-FR-054
Wał napędowy NPW-FR-054
NPW-FR-054
nty NPW-FR-054 Wał napędowy
288.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

NPW-FR-054

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]8600
nr EAN5902048947574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy NPW-FR-054 NTY

numery OEM:
FORD      1328363
FORD      1383754
FORD      1451464
FORD      1477381
FORD      1501262
FORD      2T14-3B436-CA
FORD      2T14-3B436-CB
FORD      2T14-3B436-CC
FORD      2T14-3B436-CD
FORD      2T14-3B436-CE
FORD      2T14-3B436-CF
FORD      4511905
FORD      4994092
FORD      9T16-3B436-AA
FORD USA      9T1Z3B436A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy NPW-FR-054 NTY w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.