Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Iveco S-WAY AD260S42P (2019-???) 420km » 69-02-295 ashika
wybrany samochód: 
Iveco S-way Ad260s42p (2019-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-02-295 ASHIKA

69-02-295 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

69-02-295

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Długość [mm]358
średnica zewnętrzna [mm]10
Średnica wewnętrzna [mm]9
nr EAN8033001319644

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-02-295 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      9094702109
TOYOTA      9094702210
TOYOTA      9094702492
zamienniki:
TF-295
brak
JAPANPARTS

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-02-295 ASHIKA w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.