Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA1250 delco remy automotive europe

Alternator, Heavy duty Reman DRA1250 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA1250 Alternator, Heavy duty Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA2360

numer części:

DRA1250

Długość 1/Długość 2 [mm]:80.0 / -
Koła pasowe:bez koła pasowego
Napięcie [V]:24
Prąd ładowania alternatora [A]:35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG621
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Heavy duty Reman DRA1250 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 183.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA1250 3-PINY
numery OEM:
IVECO      7464496
RENAULT      5000785941
RENAULT      5001014139
zamienniki:
71-0195
brak
KAGER
8EL 725 584-001
brak
HELLA
19025075
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
436355
brak
VALEO
436436
brak
VALEO
0 120 489 702
brak
BOSCH
9 120 080 134
brak
BOSCH
9 120 144 102
brak
BOSCH
9 120 144 114
brak
BOSCH
9 120 144 116
brak
BOSCH
9 120 144 117
brak
BOSCH
9 120 144 118
brak
BOSCH
9 120 144 119
brak
BOSCH
9 120 144 120
brak
BOSCH
9 120 144 122
brak
BOSCH
9 120 144 123
brak
BOSCH
9 120 144 124
brak
BOSCH
9 120 144 130
brak
BOSCH
9 120 144 101
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Heavy duty Reman DRA1250 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów