Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRB0260 delco remy automotive europe

Alternator, Heavy duty Reman DRB0260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRB0260 Alternator, Heavy duty Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numery handlowe:

DB1370

numer części:

DRB0260

Długość 1/Długość 2 [mm]:80.0 / -
Koła pasowe:bez koła pasowego
Napięcie [V]:24
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG621
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Heavy duty Reman DRB0260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 392.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRB0260
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0091549802
zamienniki:
8EL 732 707-001
brak
HELLA
8EL 737 887-001
brak
HELLA
19070058
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
437442
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator, Heavy duty Reman DRB0260 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów