Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2147393 nk

Zacisk hamulca 2147393 NK

2147393 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2147393

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2147394
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez silnika elektrycznego
Ograniczenia producenta MANDO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 22
Średnica tłoka cylindra [mm] 54
nr EAN 5703858003210

skład zestawu:
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147393 NK

ZACISK HAM. SKODA P. FABIA/RAPID 14- LE

Zacisk hamulca 2147393 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zacisk hamulca 2147393 producenta NK

VOLKSWAGEN

2Q0615123, 6C0615123

AUDI

2Q0615123, 6C0615123

SKODA

2Q0615123, 6C0615123

SEAT

2Q0615123, 6C0615123

numery OEM:
AUDI      2Q0 615 123
AUDI      6C0 615 123
SEAT      2Q0 615 123
SEAT      6C0 615 123
SKODA      2Q0 615 123
SKODA      6C0 615 123
VOLKSWAGEN      2Q0 615 123
VOLKSWAGEN      6C0 615 123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147393 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu