Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 5248 ruville/fag

Zestaw łożysk koła 5248 RUVILLE/FAG

5248 Zestaw łożysk koła RUVILLE/FAG

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

5248

producent:

RUVILLE/FAG

średnica wewnętrzna [mm]: 40,00
średnica zewnętrzna [mm]: 75,00
Szerokość [mm]: 37,00
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 5248 RUVILLE/FAG

ZESTAW ŁOŻ RUVILLE 5248 PRZÓD LEWY FORD GRANADA SCORPIO 94-

Firma RUVILLE AUTOTEILE, która jest wytwórcą produktu Łożysko koła 5248 , jest głównym wytwórcą części samochodowych do zawieszenia i uznanym liderem rynku motoryzacyjnego.
Łożyska piasty mają za zadanie zmniejszenie oporów toczenia samochodu. Jako, że stan dróg pozostawia wiele do życzenia, szczególnie ważna jest wysoka jakość tych części zamiennych. Składa się na nią precyzja wykonania, jakość zastosowanych surowców oraz wyniki precyzyjnych badań na wyspecjalizowanych stanowiskach testowych.
Jakość części firmy RUVILLE AUTOTEILE jest ich oczkiem w głowie i firma ta dokłada niezbędnych wysiłków, aby była najwyższa.

Opinie specjalistów o prezentowanym wyrobie - łożysko koła RUVILLE AUTOTEILE 5248 potwierdzają jego wysoką jakość i walory użytkowe.
numery OEM:
FORD      5027447
FORD      5027448
FORD      6798055
FORD      6798055[WB]

Zastosowanie Zestaw łożysk koła 5248 RUVILLE/FAG w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.