Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » GA357.47 snr

Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.47 SNR

GA357.47 Rolka napinająca paska wieloklinowego SNR
126.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GA357.47

producent:

SNR

Masa [g] 555
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 64,9
Szerokość 1 [mm] 23,8
nr EAN 3413521218538

skład zestawu:
GAA Rolka napinająca paska wieloklinowego
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.47 SNR

Napinacz paska wielorowkowego pasuje do: AUDI A3, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, TOLEDO IV, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, RAPID, ROOMSTER, VW EOS, GOLF PLUS 1.4-2.0D 02.02-05.22

Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.47 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.47 producenta SNR

VOLKSWAGEN

03C145299C, 1J0145299

SEAT

03C145299C

SKODA

03C145299C

numery OEM:
AUDI      03C145299C
SEAT      03C145299C
SKODA      03C145299C
VOLKSWAGEN      03C145299C
VOLKSWAGEN      1J0145299

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.47 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego GA357.47 SNR:

Rafał, Straszęcin
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.