Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.3 TCe 150 (J5NK, J5JS) (2018.03-???) 150km » PMK390 trw
wybrany samochód: 
Renault Captur I (j5_, H5_) 1.3 Tce 150 (j5nk, J5js) (2018.03-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK390 TRW

PMK390 Pompa hamulcowa TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK390

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937127764

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK390 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: TOYOTA LAND CRUISER 2.4-4.2D 11.84-
numery OEM:
TOYOTA      47201-60291
TOYOTA      47201-60351
TOYOTA      47201-60420
zamienniki:
J3102105
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADT35111
brak
BLUE PRINT
BMT-034
brak
AISIN
4007390
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK390 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.