Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » V30-62-1002 vemo

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V30-62-1002 VEMO

V30-62-1002 Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V30-62-1002

producent:

VEMO

Wymiary radiatora 555 x 410 x 18 mm
Materiał Aluminium
Ciężar [kg] 2,726
nr EAN 4046001281044

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V30-62-1002 VEMO

Skraplacz klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E (W210), SLK (R170) 1.8-5.5 03.93-04.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      202 830 05 70
MERCEDES-BENZ      202 830 08 70
MERCEDES-BENZ      202 830 12 70
MERCEDES-BENZ      202.830.12.70
MERCEDES-BENZ      2028301270
MERCEDES-BENZ      A 202 830 05 70
MERCEDES-BENZ      A 202 830 08 70
MERCEDES-BENZ      A2028301270

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, Original VEMO Quality V30-62-1002 VEMO w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.