Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 2.0 TDCi (2008.02-2011.07) 110km » C9M011ABE abe
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii (da_, Hcp, Dp) 2.0 Tdci (2008.02-2011.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9M011ABE ABE

C9M011ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9M011ABE
157.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9M011ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
dla numeru artykułu1495
otwór Ø [mm]23,8
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN5900427247611

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9M011ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904) 2.1D-2.9D 01.95-05.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 71 01
MERCEDES-BENZ      A 000 431 71 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9M011ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.