Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Toyota RAV 4 II (_A2_) 2.0 4WD (ACA21, ACA20) (2000.05-2005.11) 150km » M 06 019 brembo
wybrany samochód: 
Toyota Rav 4 Ii (_a2_) 2.0 4wd (aca21, Aca20) (2000.05-2005.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 06 019 BREMBO

M 06 019 Pompa hamulcowa BREMBO
311.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

M 06 019

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu12 x 1 (3)
MateriałAluminium
nr EAN8432509635223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 06 019 BREMBO

numery OEM:
BMW      0153549
BMW      34310153549
BMW      34316758968
BMW      34336779737
BMW      34336785926
BMW      6758968
BMW      6779737
BMW      6785926

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 06 019 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.