Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P_2V) 2.4 (P24V, P24W) (1986.11-1997.08) 112km » E2G5248BTA bta
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Skrzynia (p0_v, P1_v, P_2v) 2.4 (p24v, P24w) (1986.11-1997.08) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca pasek klinowy E2G5248BTA BTA

E2G5248BTA Rolka napinająca pasek klinowy BTA
bta E2G5248BTA
Rolka napinająca pasek klinowy E2G5248BTA
E2G5248BTA
bta E2G5248BTA Rolka napinająca pasek klinowy
Rolka napinająca pasek klinowy E2G5248BTA bta
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

E2G5248BTA

producent:

BTA

rolka napinająca paska wieloklinowego FORD ESCORT/FIESTA 1.8D/TD 94- (sama rolka)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca pasek klinowy E2G5248BTA BTA

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Rolka napinająca pasek klinowy E2G5248BTA BTA w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.