Kod silnika | BSE | |
Rok prod. od | 200506 | |
Długość 1 [mm] | 40,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5901259400397 |
Kod silnika | BSE | |
Rok prod. od | 200506 | |
Długość 1 [mm] | 39,50 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5901259400564 |
Długość 1 [mm] | 38,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5901259402278 |
Rok prod. do | 201008 | |
Kod silnika | BGU,BSE,BSF | |
Typ skrzyni biegów | FZT,KHS | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | bez koła pasowego | |
nr EAN | 5901259402377 |
Rok prod. do | 201008 | |
Rok prod. od | 201010 | |
Długość 1 [mm] | 41,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,50 | |
Długość 3 [mm] | 62,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259465365 |
Rok prod. do | 201008 | |
Rok prod. od | 201010 | |
Długość 1 [mm] | 40,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 62,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259474053 |
Kod silnika | BSE | |
Rok prod. od | 200506 | |
Długość 1 [mm] | 40,50 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5902129024835 |
Rok prod. do | 201008 | |
Rok prod. od | 201010 | |
Długość 1 [mm] | 40,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,50 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129021353 |
Rok prod. do | 201008 | |
Kod silnika | BGU,BSE,BSF | |
Typ skrzyni biegów | FZT,KHS | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Długość 1 [mm] | 40,00 | |
Długość 2 [mm] | 13,50 | |
Długość 3 [mm] | 61,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129020806 |
Rok prod. do | 201008 | |
Kod silnika | BGU,BSE,BSF | |
Typ skrzyni biegów | FZT,KHS | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Długość 1 [mm] | 40,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129021575 |
Kod silnika | BSE | |
Rok prod. od | 200506 | |
Długość 1 [mm] | 39,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5902129031086 |
Rok prod. do | 201008 | |
Rok prod. od | 201010 | |
Długość 1 [mm] | 40,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,50 | |
Długość 3 [mm] | 61,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129105114 |
TECDOC-Nr silnika | 17067 | |
TECDOC-Nr silnika | 18222 | |
TECDOC-Nr silnika | 18223 | |
kod | <2K> | |
Rok prod. do | 201008 | |
TECDOC-Nr silnika | 18223 | |
kod | <2C> | |
Rok prod. od | 201010 | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa | |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 39,6 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Liczba rowków | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 56,2 | |
Zacisk | B1+(M8) | |
Zacisk | L | |
Zacisk | DFM | |
ID wykonania wtyczki | PL61 | |
Długość [mm] | 182 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy | |
nr EAN | 3165143530078 |
TECDOC-Nr silnika | 17067 | |
TECDOC-Nr silnika | 18222 | |
TECDOC-Nr silnika | 18223 | |
kod | <2K> | |
Rok prod. do | 201008 | |
Ograniczenia producenta | Bosch | |
TECDOC-Nr silnika | 18223 | |
kod | <2C> | |
Rok prod. od | 201010 | |
Ograniczenia producenta | Bosch | |
TECDOC-Nr silnika | 17067 | |
TECDOC-Nr silnika | 18222 | |
TECDOC-Nr silnika | 18223 | |
kod | <2K> | |
Rok prod. do | 201008 | |
Ograniczenia producenta | VALEO | |
TECDOC-Nr silnika | 18223 | |
kod | <2C> | |
Rok prod. od | 201010 | |
Ograniczenia producenta | VALEO | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa | |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym | |
Liczba rowków | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 56 | |
Długość [mm] | 172 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy | |
nr EAN | 3165143530061 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Jakość | Premium |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Nowa część | |
Ciężar brutto [g] | 6270 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Jakość | Premium |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 56 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Nowa część | |
Ciężar brutto [g] | 7180 |
kod | Caddy | |
--------------- | ||
kod | Caddy Maxi | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Napięcie [V] | 14 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 56 | |
Ilość żeber | 6 | |
Zacisk | M8 B+ | |
ID wykonania wtyczki | L-DFM (Plug 121) | |
Ciężar netto [kg] | 6,8 | |
Otwór Ø 1 [mm] | 8 | |
nr EAN | 5704651038904 |
Rok prod. od | 200506 | |
Kod silnika | BSE | |
Kod silnika | BSF | |
--------------- | ||
Rok prod. do | 200505 | |
Kod silnika | BGU | |
Nowa część bez depozytu | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Ø koła pasowego [mm] | 56 | |
Liczba rowków | 6 | |
niewymagany zwrot starej części | ||
nr EAN | 4082300549843 |
Rok prod. od | 200506 | |
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 90 | |
Kod silnika | BSF | |
Kod silnika | BSE | |
--------------- | ||
Rok prod. do | 200505 | |
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 90 | |
Kod silnika | BGU | |
Nowa część bez depozytu | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 90 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Ø koła pasowego [mm] | 56 | |
Ilość żeber | 6 | |
niewymagany zwrot starej części | ||
nr EAN | 4082300333497 |
Rok prod. od | 200506 | |
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 140 | |
Kod silnika | BSF | |
Kod silnika | BSE | |
--------------- | ||
Rok prod. do | 200505 | |
zastosowanie dla poj. z alternatorem o prądzie ładowania [A] | 140 | |
Kod silnika | BGU | |
Nowa część bez depozytu | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 56 | |
Ilość żeber | 6 | |
niewymagany zwrot starej części | ||
nr EAN | 4082300333978 |
Kod silnika | BGU,BSE,BSF | |
Typ skrzyni biegów | FZT,KHS,LBR | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez funkcji Start-Stop | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe | |
Pozycja / stopień | R 90 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ilość żeber | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 57,2 | |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem | |
Ciężar [kg] | 7,09 | |
nr EAN | 3276424374547 |
Kod silnika | BGU,BSE,BSF | |
Typ skrzyni biegów | FZT,KHS,LBR | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez funkcji Start-Stop | |
Nowa część | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa | |
Pozycja / stopień | R 90 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ilość żeber | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 57,2 | |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem | |
Ciężar [kg] | 7,72 | |
nr EAN | 3276424396648 |
Kod silnika | BGU,BSE,BSF | |
Typ skrzyni biegów | FZT,KHS,LBR | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez funkcji Start-Stop | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe | |
Pozycja / stopień | R 90 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ilość żeber | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 57,2 | |
Ciężar [kg] | 7,25 | |
nr EAN | 3276422000127 |
Rok prod. od | 200506 | |
Kod silnika | BSE,BSF | |
Typ skrzyni biegów | FZT,KHS,LBR | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją (regulowaną manualnie) | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez funkcji Start-Stop | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe | |
Pozycja / stopień | R 90 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Ilość żeber | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 57,2 | |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej | |
Ciężar [kg] | 6,07 | |
nr EAN | 3276422002800 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Volkswagen CADDY III Furgon/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 1.6.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen CADDY III Furgon/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) 1.6 produkowanego od 2004.04 do roku 2015.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 102 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Volkswagen CADDY III Furgon/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Volkswagen CADDY III Furgon/minivan (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2004.04 do roku 2015.05, i mocy silnika 102 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024