
| Długość [mm] | 1125 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109669695 |

| Długość [mm] | 805 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109675542 |

| nr EAN | 4047023415158 |

| nr EAN | 4047024858183 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963203 |

| nr EAN | 5012759968895 |

| nr EAN | 5012759771723 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1140 |
| nr EAN | 5012759772164 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379030408 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061051 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379054022 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055982 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379125791 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379537938 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1120 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 460 |
| nr EAN | 8053379339600 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 118 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,385 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,7 |
| nr EAN | 8012510008133 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510016404 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 306 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026786 |

| Specyfikacja | 28 |
| nr EAN | 8012510048382 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050625798 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 115000 |
| nr EAN | 8435050634783 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 8435050647653 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050651186 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| dla numeru OE | 55242637 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816448457 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4054224769553 |

| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 118000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306828 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 4082300408218 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym |
| nr EAN | 4082300808186 |


| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063385389 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947047165 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 8050947017472 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 5901619521786 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5902659783615 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 117 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074453049 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 4040074281543 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074281550 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287323 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,26 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,91 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074293904 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074313275 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 11,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 307,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326925655 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 118,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326932660 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 300,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326970730 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 695 |
| nr EAN | 087295926802 |

| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048093837 |

| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048061935 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 5902048924513 |


| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025