Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | biały | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
nr EAN | 8435050604090 |
średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 | |
Ilość zębów | 21 | |
Ilość otworów | 4 | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 1,446 | |
dla numeru OE | 82 00 208 332 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła | |
nr EAN | 4027816093213 |
Długość [mm] | 625 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8717109500660 |
Długość [mm] | 615 | |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8717109515688 |
Liczba przewodów | 3 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342299 |
nr EAN | 4047024267282 |
nr EAN | 4047026301274 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387603 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387436 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 689604101803 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 250 | |
nr EAN | 5012759455395 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 605 | |
nr EAN | 5012759456873 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 250 | |
nr EAN | 5012759511572 |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 21mm | |
nr EAN | 5012759516430 |
nr EAN | 5012759972823 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M22*1.5 | |
Rozmiar klucza | 29MM | |
nr EAN | 5012759989678 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M14*1.25 | |
Rozmiar klucza | 24MM | |
nr EAN | 5012759989685 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 750 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Masa [g] | 95 | |
nr EAN | 8717613018378 |
Jakość | OE | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 340 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Masa [g] | 89 | |
nr EAN | 8717613018002 |
Długość przewodu [mm] | 280 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 | |
nr EAN | 8012510049259 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510080528 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 | |
ciśnienie do [kPa] | 102 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,261 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,958 | |
nr EAN | 8012510076309 |
Kolor obudowy | szary | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050615119 |
Długość przewodu [mm] | 290 | |
Opór [Ohm] | 240 | |
nr EAN | 8435050622032 |
Punkt włączania [°C] | 120 | |
nr EAN | 8435050604472 |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050622094 |
Kolor obudowy | naturalny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 | |
nr EAN | 8435050603987 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 15000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
nr EAN | 8435050632154 |
Ilość biegunów | 2 | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu | |
nr EAN | 8435050634851 |
Ilość biegunów | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 230 | |
Opór [Ohm] | 250 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu | |
nr EAN | 8435050634868 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050636275 |
Długość [mm] | 453 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
dla numeru OE | 82 00 436 025 | |
nr EAN | 4027816228912 |
Długość [mm] | 232 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,060 | |
nr EAN | 4027816349709 |
Długość [mm] | 625 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,075 | |
dla numeru OE | 77 00 429 113 | |
nr EAN | 4027816385691 |
Rozmiar klucza | 21 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,030 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816451662 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 21 | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 121 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Felga, ilość otworów | 4 |
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 21 | |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 121 | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Felga, ilość otworów | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Gwint zewn. [mm] | 12 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300186260 |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 100000 | |
Napięcie znamionowe [V] | 5 | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300275117 |
Kolor | niebieski | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079381321 |
nr EAN | 4044079381390 |
Długość [mm] | 625 | |
nr EAN | 5908242662701 |
dla numeru artykułu | 550024 | |
Opór [Ohm] | 230 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,042 | |
Kolor | czarny | |
Wysokość [mm] | 24 | |
nr EAN | 5901779819266 |
dla numeru artykułu | 550537 | |
Wysokość [mm] | 24 | |
Opór [Ohm] | 230 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 5901779818900 |
nr EAN | 8001063960739 |
nr EAN | 8001063689937 |
Opór [Ohm] | 4,5 | |
Ilość przewodów | 3 | |
Długość [mm] | 375 | |
Liczba przewodów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 375 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063903675 |
nr EAN | 8001063793184 |
nr EAN | 8001063862378 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8050947018547 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025