Długość [mm] | 62 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8717109532869 |
Długość [mm] | 62 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8717109532852 |
Długość [mm] | 66 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8717109533170 |
Długość [mm] | 66 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8717109533163 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Dostępne MAPP-Code | ||
nr EAN | 4006633339247 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Dostępne MAPP-Code | ||
nr EAN | 4006633339261 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Dostępne MAPP-Code | ||
nr EAN | 4006633380935 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Dostępne MAPP-Code | ||
nr EAN | 4006633380959 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Długość całkowita [mm] | 61,5 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 4047024337091 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Długość całkowita [mm] | 61,5 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 4047024337480 |
nr EAN | 4047024439009 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni | |
nr EAN | 4047025095105 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Długość całkowita [mm] | 66 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 4047024938120 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Długość całkowita [mm] | 66 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 4047024938137 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona niskiego ciśnienia | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk do kolektora ssącego / wtrysk bezpośredni | |
nr EAN | 4047025608909 |
nr EAN | 4047026150551 |
nr EAN | 4047026511284 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759445617 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759445631 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759455654 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759455661 |
Ilość czopów | 3 |
Liczba zestyków | 4 |
Ciśnienie od [kPa] | 16 |
nr EAN | 8012510080641 |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 307 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510026762 |
nr EAN | 8012510045404 |
parzyste numery artykułów | 23816 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,011 | |
nr EAN | 4027816238140 |
parzyste numery artykułów | 23814 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,011 | |
nr EAN | 4027816238164 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Ciężar [kg] | 0,004 | |
dla numeru OE | 8Z0 820 535 B | |
nr EAN | 4054224742730 |
Jednostka | szt. |
EAN | 4054224776858 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
nr EAN | 4082300401882 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
nr EAN | 4082300401998 |
zaprogramowany | ||
Moment dokręcenia [Nm] | 4 | |
nr EAN | 4082300771190 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300802900 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5907558564969 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5907558570816 |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5907558580679 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5901619505564 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5901619505571 |
nr EAN | 5902659731722 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,008 | |
nr EAN | 5903766317199 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
parzyste numery artykułów | 114 800 0022 | |
nr EAN | 4040074182833 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
parzyste numery artykułów | 114 800 0021 | |
nr EAN | 4040074182918 |
Moment dokręcenia [Nm] | 8 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z wpustem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zaworami | |
dopuszczalna prędkość maksymalna [km/h] | 250 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Zakres częstotliwości [MHz] | 433 | |
Kolor zaworu | czarny | |
Kolor zaworu | srebrny |
parzyste numery artykułów | 32 92 3816 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,011 | |
nr EAN | 4044688553812 |
parzyste numery artykułów | 32 92 3814 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,011 | |
nr EAN | 4044688553829 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | Czujnik zużycia wymieniać razem z okładzinami | |
Długość [mm] | 175 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 04C 907 601K | |
dla numeru OE | 958 907 601 00 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023