Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator Chrysler SEBRING kabriolet (JR) » stabilizator, mocowanie Chrysler SEBRING kabriolet (JR) » łącznik stabilizatora Chrysler SEBRING kabriolet (JR)

łącznik stabilizatora do CHRYSLER SEBRING kabriolet (JR)

wybierz typ samochodu CHRYSLER SEBRING kabriolet (JR):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość 1/Długość 2 [mm] 300
Wymiar gwintu MM10X1.25 RHT
Średnica [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek wahadłowy
nr EAN 8717109547870
Długość [mm] 327
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,360
dla numeru OE 42420-65J00-000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063885118
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Wymiar gwintu M10x1.25
Rozmiar gwintu 3 M10x1.25
Długość [mm] 332
Szerokość [mm] 33
Wysokość [mm] 57
nr EAN 5012759496343
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 300
Wymiar gwintu M10x1,25
nr EAN 4014870409883
Długość [mm] 300
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 10
Ciężar [kg] 0,37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 42420-65J00-000
nr EAN 4027816301868
Długość [mm] 300
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 10
Ciężar [kg] 0,37
nr EAN 5901619509203
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 300
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074546550
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 300
Rozmiar gwintu 1 M10x1,5
Rozmiar gwintu 2 M10x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z gniazdem na klucz
nr EAN 4040074198919
Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 2
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096291449
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 300
Średnica 3 [mm] 10
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M10x1.25
Rozmiar gwintu 2 M10x1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197500444
cena brutto:
35.01 zł
 Kup
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość [mm] 300
nr EAN 5703858887704
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Ciężar netto [g] 404
nr EAN 5908281450369
Indeks: OYO 60Z8008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Łożysko, drążek sprzęgający stabilizatora
Nazwa: ŁĄCZNIK STABILIZATORA PRZEDNI
Opis: SUZUKI GRAND VITARA 05->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4242065J00
Numer dostawcy: 60Z8008-OYO
Parametry:oś przednia, z obu stron
cena brutto:
45.01 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,5
Długość [mm] 300
Ciężar [kg] 0,38
nr EAN 8435130307378
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Długość 1 [mm] 300
Rozmiar gwintu 1 MM10X1,5R
nr EAN 5413978197897
Długość [mm] 300
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Rozmiar gwintu 1 M10 x 1,25
parzyste numery artykułów VKDS 846000
nr EAN 7316579256179
Długość [mm] 300
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25
Materiał Stal
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
rura Ø [mm] 10
Ciężar [kg] 0,37
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688551610
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Drążek / rozpórka Drążek skrętny łącznikowy
nr EAN 5900427290501
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
łącznik stabilizatora

Łącznik stabilizatora


To dzięki niemu możesz bezpiecznie pokonywać zakręty. Przyczynia się ponadto do komfortu jazdy. Jest to element, który łączy stabilizator z amortyzatorem lub wahaczem. Intensywna eksploatacja pojazdu powoduje, że łącznik stabilizatora może zostać wybity. W takiej sytuacji konieczna jest wymiana łącznika stabilizatora.

Mały łącznik stabilizatora, duże znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy 


Łącznik stabilizatora przenosi siły, które powstają podczas pokonywania zakrętów. Montowany jest w przedniej i tylnej osi, może mieć różną sztywność i długość. Większą część sił przenoszą łączniki o większej grubości. Łącznik stabilizatora ma też znaczenie dla komfortu jazdy po nierównych drogach. 

Jak rozpoznać, że łącznik stabilizatora jest zużyty?


Przy pokonywaniu nierówności z niewielką prędkością usłyszymy skrzypienie i stukanie, dochodzące z okolic kół. Luzy na łącznikach mają niekorzystny wpływ na pracę stabilizatora poprzecznego, co przekłada się na mniejszą stabilność samochodu. Niestety, jest to proces stopniowy, dlatego w początkowej fazie niekiedy trudno jest go dostrzec. Jeżeli masz przynajmniej podstawową wiedzę na temat budowy auta, możesz zweryfikować swoje ewentualne podejrzenia. Jeżeli łącznik stabilizatora jest uszkodzony lub zużyty, guma znajdująca się na jego końcach będzie popękają bądź wytarta. Zużyty łącznik należy jak najszybciej wymienić, w przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia innych elementów układu zawieszenia, w tym również stabilizatora. 

Jak wymienić łącznik stabilizatora? 


Najpierw należy zdjąć koło i odkręcić łącznik od drążka stabilizatora i dwóch wahaczy (bądź też amortyzatora). Jeżeli śruby są mocno skorodowane, konieczne będzie ich rozcięcie. Aby móc wysunąć łącznik stabilizatora, trzeba delikatnie unieść auto. Zanim zamontujesz nowy, wyczyść powierzchnie styku. Warto również nasmarować śruby, które następnie mocno dokręcamy. Montujemy koło i sprawdzamy geometrię zawieszenia.