Kolor | niebieski | |
Zakres kontroli [bar] | 2.15/2.95BAR | |
nr EAN | 4251475103086 |
Wymagana ilość | 1 | |
Kolor | brązowy | |
Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR | |
nr EAN | 4251475103093 |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
Wymagana ilość | 1 | |
nr EAN | 4251475107190 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
nr EAN | 4047024439009 |
Rok prod. do | 201705 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 510 | |
nr EAN | 4047026040869 |
nr EAN | 4047026150551 |
Długość całkowita [mm] | 410 | |
nr EAN | 4047026436174 |
Rok prod. od | 201706 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Układ wydechowy | za katalizatorem | |
Liczba przewodów | 4 | |
Długość całkowita [mm] | 500 | |
nr EAN | 4047026408409 |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Długość całkowita [mm] | 410 | |
nr EAN | 4047026496239 |
nr EAN | 4047026511284 |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Ilość czopów | 3 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379138005 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
TECDOC-Nr silnika | 29835 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
TECDOC-Nr silnika | 29835 | |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
TECDOC-Nr silnika | 29835 | |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
TECDOC-Nr silnika | 29835 | |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
TECDOC-Nr silnika | 29835 | |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
TECDOC-Nr silnika | 29835 | |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 307 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510026762 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
TECDOC-Nr silnika | 29835 | |
Ciśnienie [bar] | 2,5 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | fioletowy | |
nr EAN | 8012510025277 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kolor obudowy | szary | |
nr EAN | 8435050617694 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 8435050654569 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816293187 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
dla numeru OE | 06H 906 433 D | |
nr EAN | 4054224758083 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
nr EAN | 4082300290851 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
dla numeru PR | 6F0 | |
dla numeru PR | 6F9 | |
dla numeru PR | EF0 | |
Liczba otworów do mocowania | 3 | |
Ilość połączeń | 6 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony | |
nr EAN | 4082300646801 |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 4082300620863 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,3 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,6 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Gwint zewn. [mm] | 10 | |
Kolor obudowy | zielony | |
Skok gwintu [mm] | 1 | |
nr EAN | 4082300642988 |
Kod silnika | CYPA | |
Kod silnika | CYNB | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547993 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 5907558548266 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
Ilość połączeń | 4 | |
nr EAN | 5907558580679 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
dla numeru OE | 04C 907 601 |
Kod silnika | CYPA | |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 307 | |
dla numeru OE | 03G 906 051 E | |
dla numeru OE | 3M21 9E928 AA | |
dla numeru OE | MN191138 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 |
TECDOC-Nr silnika | 29688 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4044688546616 |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 4054228758089 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 04C 907 601K | |
dla numeru OE | 958 907 601 00 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Długość całkowita [mm] | 58,5 |
Kod silnika | CYPA | |
Kod silnika | CYNB | |
Kod silnika | CYPA | |
Kod silnika | CYNB | |
Kod silnika | CYPA | |
Kod silnika | CYNB | |
Średnica [mm] | 26 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca | |
Długość [mm] | 20 | |
Kolor obudowy | niebieski | |
Wysokość [mm] | 57 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Kolor | szary | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4046001272837 |
Zakres kontroli [bar] | 0,7 | |
Ciężar [kg] | 0,04136 | |
nr EAN | 4046001277191 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013722 |
Ciśnienie załączania [bar] | 2,5 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650032907 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI produkowanego od 2014.09 do roku 2018.09
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 252 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2014.09 do roku 2018.09, i mocy silnika 252 KM
.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023