TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
nr EAN | 4047026507096 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | czarny | |
nr EAN | 5012759533345 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759513767 |
Ilość połączeń | 2 | |
Opór od [Ohm] | 821 | |
nr EAN | 5012759514047 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28 | |
Ciężar [kg] | 0,024 | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379053117 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M14 x 1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 | |
nr EAN | 8053379031726 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
Ilość biegunów | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510017593 |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
Ciśnienie [bar] | 0,60 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 8012510016893 |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
nr EAN | 8012510021804 |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
Ilość biegunów | 2 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510017463 |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 | |
nr EAN | 8012510026694 |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 43,2 | |
nr EAN | 8012510024591 |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
Strona zabudowy | Kolektor wydechowy | |
Ciśnienie od [kPa] | 31,1 | |
ciśnienie do [kPa] | 372 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510032596 |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 | |
Kolor obudowy | biały | |
nr EAN | 8435050631010 |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Średnica zabudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 8435050631164 |
Ilość biegunów | 3 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8435050634707 |
Długość [mm] | 52,17 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 | |
Ciężar [kg] | 0,038 | |
dla numeru OE | 82 00 671 272 | |
nr EAN | 4054224087114 |
Sposób montażu | przykręcany | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 21 | |
nr EAN | 4082300293548 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość połączeń | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,6 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300408188 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Opór [Ohm] | 850 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300479515 |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 4082300619843 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 4 | |
Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 80 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych | |
nr EAN | 4082300774276 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
nr EAN | 4029416401313 |
Kod silnika | M9T670 | |
Kod silnika | M9T676 | |
Kod silnika | M9T680 | |
Kod silnika | M9T672 | |
Kod silnika | M9T876 | |
Kod silnika | M9T670 | |
Kod silnika | M9T676 | |
Kod silnika | M9T680 | |
Kod silnika | M9T672 | |
Kod silnika | M9T876 | |
Kod silnika | M9T670 | |
Kod silnika | M9T676 | |
Kod silnika | M9T680 | |
Kod silnika | M9T672 | |
Kod silnika | M9T876 | |
Kod silnika | M9T670 | |
Kod silnika | M9T676 | |
Kod silnika | M9T680 | |
Kod silnika | M9T672 | |
Kod silnika | M9T876 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
nr EAN | 5902659783592 |
Kod silnika | M9T670 | |
Kod silnika | M9T676 | |
Kod silnika | M9T680 | |
Kod silnika | M9T672 | |
Kod silnika | M9T876 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,6 | |
nr EAN | 5902659787002 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Liczba otworów do mocowania | 1 | |
Ciśnienie od [kPa] | 50 | |
ciśnienie do [kPa] | 350 | |
dla numeru OE | 93168455 | |
dla numeru OE | 82 00 292 433 | |
dla numeru OE | 18590 80KA1 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Kolor wtyczki | czarny | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | spięty | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 22630 00Q0K | |
dla numeru OE | 4433120 | |
dla numeru OE | 22 63 018 72R | |
Jakość | EQUIVALENT |
TECDOC-Nr silnika | 25055 | |
TECDOC-Nr silnika | 25056 | |
TECDOC-Nr silnika | 25137 | |
TECDOC-Nr silnika | 25226 | |
TECDOC-Nr silnika | 31130 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
nr EAN | 4010326812283 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Układ wydechowy | przed katalizatorem | |
Sonda lambda | Sonda regulacyjna | |
nr EAN | 5902048923486 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4054228068010 |
Długość [mm] | 52,17 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Punkty zmienne [bar] | 0,60 | |
Ciężar [kg] | 0,038 | |
nr EAN | 4054228087110 |
Rok prod. do | 201509 | |
Kod silnika | M9T.6.80,M9T.8.70 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
nr EAN | 3276422538033 |
Kod silnika | M9T 670 | |
Kod silnika | M9T 676 | |
Kod silnika | M9T 680 | |
Kod silnika | M9T 672 | |
Kod silnika | M9T 876 | |
Kod silnika | M9T 670 | |
Kod silnika | M9T 676 | |
Kod silnika | M9T 680 | |
Kod silnika | M9T 672 | |
Kod silnika | M9T 876 | |
Kod silnika | M9T 670 | |
Kod silnika | M9T 676 | |
Kod silnika | M9T 680 | |
Kod silnika | M9T 672 | |
Kod silnika | M9T 876 | |
Kod silnika | M9T 670 | |
Kod silnika | M9T 676 | |
Kod silnika | M9T 680 | |
Kod silnika | M9T 672 | |
Kod silnika | M9T 876 | |
Ciężar [kg] | 0,02067 | |
nr EAN | 4046001444371 |
Wymiar gwintu | 20 mm | |
nr EAN | 3531650029204 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) 2.3 CDTI FWD (EV, HV, UV).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) 2.3 CDTI FWD (EV, HV, UV) produkowanego od 2010.05
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 125 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2010.05, i mocy silnika 125 KM
.
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024