TECDOC-Nr silnika | 4992 | |
Rok prod. do | 198207 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,45 | |
Kolor | niebieski | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Rok prod. od | 198308 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,45 | |
nr EAN | 3165143176603 |
Rok prod. od | 198408 | |
Ciśnienie [bar] | 1,2 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] od | 1,2 | |
nr EAN | 5012759497074 |
Rok prod. od | 198108 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Ciśnienie [bar] | 0,3 | |
Kolor | niebieski | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759497142 |
Ciśnienie [bar] | 1,8 | |
Kolor | biały | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
nr EAN | 5012759505632 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379029051 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 | |
nr EAN | 8053379025879 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
nr EAN | 8053379029099 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Numer podwozia od | 32-J-000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Numer podwozia od | 32-J-000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Numer podwozia od | 32-J-000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Numer podwozia od | 32-J-000001 | |
nr EAN | 8012510040904 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Rok prod. do | 198612 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Rok prod. do | 198612 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Rok prod. do | 198612 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Rok prod. do | 198612 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
nr EAN | 8012510040775 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Ciśnienie [bar] | 1,80 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037829 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510037836 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
nr EAN | 8012510038321 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski | |
nr EAN | 8012510040973 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | biały | |
Ciśnienie [bar] | 0,90 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600894 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 0,40 | |
nr EAN | 8435050600153 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 1,40 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050600863 |
Rok prod. do | 198307 | |
Wymiar gwintu | M 10x1 con. | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ciśnienie [bar] | 0,40 | |
nr EAN | 8435050600146 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 028 919 081 H | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084662 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
dla numeru OE | 056 919 081 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084853 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Rok prod. od | 198701 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 068 919 081 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816084440 |
Zakres temperatury do [°C] | 125 | |
Długość [mm] | 25 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 10,9 | |
Rozmiar klucza | 14 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,012 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 049 919 501 | |
nr EAN | 4027816019398 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816338253 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,15 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,45 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Kolor | czarny | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,25 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300015911 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 1000 | |
Opór [Ohm] | 148 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | |
Kolor | czarny | |
Oznaczenie koloru | zielony | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Zakres temperatury [°C] | 25 | |
Zakres temperatury [°C] | 80 | |
nr EAN | 4082300144444 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558547900 |
Ciśnienie [bar] | 0,30 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547917 |
Punkt włączania od [bar] | 1,2 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548006 |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
nr EAN | 5907558548013 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 0,75 | |
Punkt włączania do [bar] | 1,05 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5907558548020 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | zielony | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
nr EAN | 5907558548174 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | biały | |
Ciężar [kg] | 0,045 | |
nr EAN | 5901619593905 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Punkt włączania [°C] | -40 | |
Punkt włączania [°C] | 150 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074333761 |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 | |
Ciśnienie [bar] do | 0,35 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
Kolor | niebieski | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074346693 |
Ciśnienie [bar] od | 1,6 | |
Ciśnienie [bar] do | 2 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Kolor | biały | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Ilość biegunów | 1 | |
nr EAN | 4040074345412 |
Punkt włączania od [bar] | 0,15 | |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,35 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | niebieski | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084668 |
Długość [mm] | 46 | |
Punkt włączania od [bar] | 1,6 | |
Punkt włączania do [bar] | 2 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 13 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | biały | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,03 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688084859 |
Zakres temperatury do [°C] | 125 | |
Długość [mm] | 25 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Długość gwintu [mm] | 10,9 | |
Rozmiar klucza | 14 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,012 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688534156 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,01 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4044688338259 |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Numer podwozia od | 32-J-000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Numer podwozia od | 32-J-000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 5013 | |
Numer podwozia od | 32-J-000001 | |
Średnica [mm] | 26 | |
Długość [mm] | 35 | |
Ciężar [kg] | 0,02 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
dla numeru OE | 251 919 501 D | |
Kolor obudowy | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4046001285783 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 0-125?C | |
Kolor | czarny | |
Ilość połączeń | 1 | |
Ciężar [kg] | 0,01939 | |
nr EAN | 4046001289200 |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 | |
Kolor | czarny | |
Ciężar [kg] | 0,028 | |
nr EAN | 4046001277108 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 | |
Kolor | niebieski | |
Ciężar [kg] | 0,03848 | |
nr EAN | 4046001277115 |
Kod silnika | JK | |
Rok prod. od | 198701 | |
Wymiar gwintu | M10x1,0 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Kolor | biały | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 4046001277122 |
ID wykonania wtyczki | 2-polig | |
Punkt włączania [°C] | 55 | |
Punkt włączania [°C] | 65 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Punkt włączania od [°C] | 65 | |
Punkt włączania do [°C] | 55 | |
Ciężar [kg] | 0,02657 | |
nr EAN | 4046001301339 |
Rok prod. od | 198010 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013388 |
Rok prod. do | 198802 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013395 |
Rok prod. od | 198009 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 3531650013401 |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny | |
nr EAN | 3531650013418 |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
nr EAN | 3531650011452 |
Rok prod. od | 198009 | |
Wymiar gwintu | M10x1.0 | |
nr EAN | 3531650011490 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) 1.6 D.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) 1.6 D produkowanego od 1980.08 do roku 1988.03
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 54 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1980.08 do roku 1988.03, i mocy silnika 54 KM
.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024