Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lada » silnik Lada » uszczelki Lada » pierścień uszczelniający, simmerring Lada

pierścień uszczelniający, simmerring do LADA

wybierz model samochodu LADA:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 45
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769227608
Średnica wewnętrzna [mm] 31
średnica zewnętrzna [mm] 46
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769392993
Strona zabudowy Pokrywa głowicy cylindra
Średnica wewnętrzna [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 45
Wysokość [mm] 8
nr EAN 8427769227608
Średnica wewnętrzna [mm] 80
średnica zewnętrzna [mm] 100
Wysokość [mm] 10
nr EAN 8427769547645
Strona zabudowy od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 31
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 41
Wysokość 1 [mm] 7
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 3358960281777
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 45
Wysokość 1 [mm] 8
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Strona zabudowy Oś napędowa
nr EAN 3358960164865
Średnica wewnętrzna [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 45
Wysokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248121511
Średnica wewnętrzna [mm] 80
średnica zewnętrzna [mm] 100
Wysokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału AS
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
Materiał FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa z uszczelką wargową przeciwpyłową
nr EAN 4041248838709
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 31,00
średnica zewnętrzna [mm] 46,00
Szerokość [mm] 8,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 8429021014308
Wysokość [mm] 10,00
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 80,00
średnica zewnętrzna [mm] 100,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S RD
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wysokość [mm] 8,00
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 31,00
średnica zewnętrzna [mm] 46,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału 827S LD
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 45
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634312063
Materiał NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 31
średnica zewnętrzna [mm] 46
Szerokość [mm] 8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint lewoskrętny
nr EAN 4026634320136
Materiał MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm] 80
średnica zewnętrzna [mm] 100
Szerokość [mm] 10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału A SL
Rodzaj gwintu Gwint prawoskrętny
nr EAN 4026634320464
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pierścień uszczelniający, simmerring

Pierścień uszczlniający, simering


Głównym zadaniem simmeringów jest uszczelnienie połączenia obrotowego przed wyciekami olejów i smarów. Uszczelnienia promieniowe zapobiegają również przed dostawaniem się do układu zanieczyszczeń i wilgoci, które nie mogą się tam dostawać. Przez takie czynniki olej może stracić swoje właściwości. Zastosowanie simmeringów jest bardzo powszechne. Są one montowane głównie na wyjściach wału w pojazdach, jak i w maszynach. Na przykład: wałka rozrządu, wału korbowego, wału napędowego itd. Dobre simmeringi powinny zostać wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałych na wahania temperatury i substancje, z którymi będą miały styczność.

Simmering jest zbudowany z metalowego pierścienia, sprężyny zaciskowej, wargi przeciwpyłowej, elastomerowej powłoki i wargi uszczelniającej. Simmeringi należy dobierać w stosunku do warunków, w których będą pracowały, na przykład: temperatury, substancji, kierunku obrotu wału. Gdy uszkodzony zostanie pierścień uszczelniający od strony sprzęgła, może dojść do ślizgania się, co powoduje brak przyspieszania pojazdu. Wtedy należy wymienić uszczelniacz, zaoliwioną tarczę sprzęgłową, lub całe sprzęgło. Kolejnym objawem zniszczenia pierścienia jest ubywanie oleju z miski olejowej, może to doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Uszkodzenie simmeringów może być spowodowane przez starość (są wymagane z gumy, które z czasem parcieją), lub przez duże wahania temperatur. Można temu zapobiec przez parkowanie samochodu w garażu, podczas dużych mrozów.

Gdy uszczelniacz promieniowy ulegnie wyeksploatowaniu, pasek rozrządu może zostać zalany olejem, przez co powinien zostać wymieniony wraz z simmeringiem, pompą wody, olejem silnikowym, filtrem oleju. Same uszczelniacze nie są drogie, lecz przez trudny dostęp do części i elementy, które powinny być wymienione wraz z simmeringami, naprawa ta jest dość kosztowna, lecz powinna być wykonana jak najszybciej.