Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » napęd koła, przeguby Ford S-MAX VAN (WA6) » półoś napędowa Ford S-MAX VAN (WA6)

półoś napędowa do FORD S-MAX VAN (WA6)

wybierz typ samochodu FORD S-MAX VAN (WA6):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
180.99 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M20 x 1,5
Długość [mm] 630
Ilość zębów, pierścień ABS 44
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 21
Średnica 1 [mm] 84
nr EAN 5901619501740
cena brutto:
188.01 zł
 Kup
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 630
Wymiar gwintu M20 x 1,5
Ilość zębów, pierścień ABS 44
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 23
Średnica 1 [mm] 83,6
nr EAN 5901619509586
cena brutto:
238.01 zł
 Kup
Ilość zębów, pierścień ABS 44
Długość [mm] 630
Wymiar gwintu M20 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 21
Średnica 1 [mm] 84
nr EAN 8032747010235
cena brutto:
271.01 zł
 Kup
Wymiar gwintu M20 x 1,5
Długość [mm] 725
Ilość zębów, pierścień ABS 44
Średnica 2 [mm] 80
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 21
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 23
Średnica 1 [mm] 84
nr EAN 8032747010259
cena brutto:
332.00 zł
 Kup
Długość [mm] 630
otwór Ø [mm] 8,6
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 23
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 57,2
Ilość zębów, pierścień ABS 44
Ilość otworów 3
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 137
Ø pierścienia ABS [mm] 85
Nowa część 
nr EAN 7316575491529
cena brutto:
529.99 zł
 Kup
Masa [g] 6880
Długość [mm] 761
Ilość biegunów 44
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 23
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 30
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 57
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 84
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
nr EAN 3413521614279
cena brutto:
390.00 zł
 Kup
Masa [g] 7130
Długość [mm] 744
Ilość biegunów 44
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 23
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 30
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 57
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 84
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
nr EAN 3413521614286
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
półoś napędowa

Półoś samochodowa - napędowa

 

półoś kompletna w e-autoparts.plPółoś samochodowa jest elementem zespołu przekazania napędu współczesnego samochodu. Wraz z przegubem napędowym, który jest jej składnikiem, przekazuje moment obrotowy ze skrzyni biegów na piastę koła. Półosie mogą zasilać przednią lub tylna oś pojazdu, lub też obie w przypadku aut z napędem 4x4. Obecnie najbardziej popularne ze względu na koszty jest napędzanie przedniej osi samochodu. Jest ono także praktyczniejsze ze względu na korzystniejszą konstrukcję płyty podwoziowej - brak tunelu na wał napędowy. Przedni napęd poprawia także walory trakcyjne pojazdu, który nie ma skłonności wpadania w boczny poślizg przy gwałtownym dodaniu gazu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni.

Półosie napędowe znanych producentów dostępne w naszym sklepie!

 

półoś napędowa, samochodowaSklep e-autoparts.pl posiada w swojej ofercie półosie uznanych światowych producentów jak Lobro, Spidan, Skf oraz zamienniki dostępne dla mniej wymagających Klientów: półosie GSP, Metelli, Kamoka.

Najwcześniejszymi wersjami półośi były półosie napędowe odciążone, które nie przenoszą żadnych momentów zginających i przenoszą tylko moment obrotowy. Ich bardziej rozwiniętymi następcami są półosie częściowo odciążone, przenoszące oprócz momentu obrotowego, także część sił zginających. Najbardziej wszechstronne są półosie samochodowe nieodciążone, które przenoszą oprócz momentu obrotowego również momenty zginające poziome i pionowe. Półosie nieodciążone wyposażone są zazwyczaj w dwa przeguby napędowe - zewnętrzny i wewnętrzny. Nieraz spotyka się rozwiązania, w których przegub wewnętrzny jest zintegrowany ze skrzynią biegów (np, Fiat Seicento 1,1 MPI) i wówczas półoś składa się tylko z przegubu zewnętrznego i samego drążka półosi.

półoś Lobro półoś Spidan
półoś SKF półoś Metelli
półoś Kamoka półoś GSP
półoś General Ricambi półoś Maxgear