Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 3165143511374 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4047025301398 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość [mm] | 115 |
Szerokość [mm] | 38 |
Wysokość [mm] | 38 |
nr EAN | 5012759455531 |
Ciśnienie [bar] | 4 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 2 |
Wydatek [l/h] | 120 |
nr EAN | 8053379083268 |
Wydatek [l/h] | 90 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
nr EAN | 8001063694528 |
Wydatek [l/h] | 120 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
nr EAN | 8001063955117 |
Wydatek [l/h] | 100 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
nr EAN | 8001063747941 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
Wydatek [l/h] | 95 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Wersja | BOSCH |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość całkowita [mm] | 137 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 22,5 |
Natężenie prądu do [A] | 10 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciśnienie [bar] | 4 |
Ciśnienie [psi] | 58 |
Napięcie [V] | 13 |
nr EAN | 4028977708510 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Średnica [mm] | 38 |
Ciężar [kg] | 0,32 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 10 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Wydatek [l/h] | 95 |
Długość 1 [mm] | 67 |
Długość 2 [mm] | 113 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Długość [mm] | 185 |
Wysokość [mm] | 60 |
Ciężar [kg] | 0,555 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,8 |
nr EAN | 4046001416729 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025