Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » sprzęgło Opel ASTRA J (P10) » sterowanie sprzęgłem Opel ASTRA J (P10) » pompa sprzęgła Opel ASTRA J (P10)

pompa sprzęgła do OPEL ASTRA J (P10)

wybierz typ samochodu OPEL ASTRA J (P10):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 15.87
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 65
Wymiar gwintu wyjście Plug-In
Ciężar [kg] 0,19
nr EAN 8717109512007
cena brutto:
138.01 zł
 Kup
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65
otwór Ø [mm] 15,87
Wymiar gwintu plug-in connect.sys.
Wymiar gwintu 6
nr EAN 8432509652404
cena brutto:
204.00 zł
 Kup
Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
otwór Ø [mm] 15,87
Ciężar [kg] 0,180
dla numeru OE 06 79 081
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816348993
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu 6
Wymiar gwintu 13
Rozstaw śrub mocujących [mm] 65
otwór Ø [mm] 15,87
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928136853
Średnica [mm]16
MateriałTworzywo sztuczne
cena brutto:
165.00 zł
 Kup
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 6284 600 733
nr EAN 4013872785940
cena brutto:
163.00 zł
 Kup
StanFabrycznie nowy
cena brutto:
176.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 15,87
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 3322938224301
cena brutto:
318.00 zł
 Kup
Otwór Ø 1 [mm] 15,87
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,29
nr EAN 3276428743141
Otwór Ø 1 [mm] 15,87
Materiał Tworzywo sztuczne
otwór Ø [mm] 15,87
dla numeru artykułu KG15041.4.1
Ciężar [kg] 0,25
Otwór Ø 1 [mm] 15,87
Materiał Tworzywo sztuczne
otwór Ø [mm] 15,87
dla numeru artykułu KG15042.4.1
Ciężar [kg] 0,29
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa sprzęgła

Pompa sprzęgła


To jeden z najważniejszych urządzeń stanowiących układ wysprzęglający pojazdu. Kierowca, wciskając pedał sprzęgła, oddziałuje na tłoczek, który wykonuje dalszą pracę. Pompa jest elementem podlegającym okresowej wymianie. Ulega ona bowiem naturalnemu zużyciu w procesie eksploatacji, po upłynięciu określonego przez producenta czasu, należy więc zastąpić ją nowym urządzeniem.

Warto zapoznać się z objawami świadczącymi o usterce lub zbliżającej się awarii pompy sprzęgła. Są to np. trudności w trakcie zmiany biegów, będące efektem niewłaściwego wysprzęglania. W niektórych przypadkach pojawiają się wycieki z układu. Jeśli po wciśnięciu i zwolnieniu pedału sprzęgła, wraca on do pozycji wyjściowej, również może świadczyć to o konieczności wymiany pompy. Rzadziej pojawia się uszkodzenie tego elementu spowodowane czynnikiem mechanicznym. Wówczas, żeby wcisnąć sprzęgło, trzeba przyłożyć znacznie większą siłę.

Zwlekanie z wymianą i używanie tymczasowych rozwiązań, jak np. regularne uzupełnianie płynu hydraulicznego nie jest dobrym pomysłem. Wyciek w każdej chwili może przybrać na sile, co prawdopodobnie całkowicie utrudni zmianę biegów.